keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Aurinkoisia aatteita!

Onpas taas kulunut aikaa viime postauksesta! Ja taas on kaikkea mukavaa tapahtunut :) Kevät tulee huimaa vauhtia, ihanaa herätä aamuisin kun on jo valoisampaa ja linnut visertää! Ainoa huono puoli tuossa kevät auringossa on se, että pöly ja likaiset ikkunat näkyvät entistä pahemmin! Taitaa olla aika kevät siivoukselle ;)

Maaliskuu on ihana kuukausi muutenkin kun seitsemännen päivän osalta (!) Ollaan puolivälissä menossa kohti kesää, on aikaa suunnitella tulevaa ja tuntuu ihan kuin heräisi jostain talvihorroksesta ja alkaisi elää! Kai se on sitä kevät energiaa sitte! Mitähän taas mahdan jaaritella...

Olin tuossa viime viikon Lohjalla hoitamassa 2-vuotiasta serkkutyttöä! Mut on aikasemmin tunnettu ja ehkä kyllä vieläkin olen sellaisen "lapsenvihaajan" - maineessa, tai noh. Ehkä en sentäs vihaajan maineessa, mutta kuitenkin sillai, etten niin hirveästi tykkää niistä. Mutta, tuo pieni tyttö sulatti ja valloitti täysin mun sydämen ja aloin varmaan ensikertaa oikeasti miettimään, että voishan se JOSKUS olla kiva jos tuollainen olisi itsellä! Nää on nyt taas tälläsiä haaveita ja puheita, joiden toteuttamiseen taitaa mennä vielä ainakin 10 vuotta tai enemmän... Tai mistä sitä tietää mitä elämä tuo tullessaan..

Kohta kutsuu Vammala jälleen ja oon niin innoissani muutosta takas sinne! Joku voi ihmetellä, miten joku haluaa Tampereelta takas sinne mutta mä haluan! Tuskin ehkä loppuiäkseni sinne asetun, mutta nyt tuntuu että se on juur oikea paikka mulle. Onhan siellä kaikki ystävät, perhe ja muut rakkaat! Asiatkin on järjestymässä huimaa vauhtia, mutta ne on vielä salaisuuksia ja yllätyksenkin poikanen seuraa jossain vaiheessa ;)

Tuosta Lohja viikosta innostuneena ajattelin, että jos ei tässä piakkoin ala oikeita töitä löytymään, voisin mennä päiväkotiin harjoittelijaksi! Tietysti toivon, että löytäisin jonkun kivan työpaikan jotta tuo taloudellinen puoli pysyis kunnossa paremmin... Saa pitää peukkuja tuonkin asian puolesta! Tosin mulla on niin mukavasti järjestynyt viimeaikoina asiat, että uskon tuonkin järjestyvän ja löydän paikkani minäkin!

Toivotamme yhdessä Kamun kanssa kaikille aurínkoista alkanutta kevättä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti